Tiffany Oyyy bana ergen deme🥴oğlum 15 yaşında kızım 13 yaşında iki ergen arasında kaldım 😬 iki çocuğumada küçükden büyüdükleri zamana kadar hiç şu marka alıyım giydiriyim demedim pazardan aldım giydirdim son bir senedir lcw dan alıp giydiriyorum onlar da bana anne biz neden marka giyinmiyoruz demediler kusura bakma ama çocuklarımız her istediğini çabucak yapıyoruz şu marka mı hemen hoop alıyoruz neden aman gözü kalmasın arkadaşları arasında lüks kaliteli giyinsin diye çünkü çocuk doyumsuz o yırtıp parçaladıkça sen yenisini aldın, dur deyipde kararlı davranmadın herşeyi kolay elde etmesini sağlıyoruz o yüzden çocuk elindekiyle yetinmiyecek daha çok azacak, belkide sana anlatamadığı sorunları var tepkisini bu şekilde gösteriyor çocuğunu dinle onu takip et öğretmenleriyle konuş arkadaşlarıyla sorunu olabilir, bence marka takıntısından vazgeçin benim de durumum imkanım var çok şükür alabilirim bile bile almıyorum yetinmeyi bilsinler, çok hırçınlar konuşma tarzları bile değişik ama onlarla arkadaş olmayı başardım 😅 çünkü onlarla başka türlü iletişim kuramıyorum çözümü böyle buldum kolay değil Allah yardımcımız olsun, biraz uzun oldu ama 😅