Merhaba değerli arkadaşlar
Bebeğim 6 aylık ek gıdaya başladık ve artık hafif hafif emeklemeye başladı.
Fakat bu dönemde sadece sağ ayağında bilek,ayak üstü ve parmaklarda şişme meydana geldi.
Emeklemeden olduğundan şüpheleniyoruz.
Daha önce böyle tek ayağında şişlik yaşayan oldu mu?