Kızlar merhabalar her kulaktan bi ses çıkmaya başladı benim için hamileyim ve 20 aylık kızım var emziriyorum doktorla konuştuğumuz da riskli bi gebeliğim olmadığından emzirebileceğimi ama ilerleyen aylarda ben zorlanıcağım için emzirmeyi sonlandırmam benim faydama olur diye öyle bi tavsiye vermişti ama kesinlikle emzirme demedi sana kalmış dedi şimdi ben çok ikilemdeyim kızım çok meme düşkünü meme istediğinde ben hayır memede süt bitmiş diyorum başlıyo kendini yerlere atmaya ağlamaya bağırmaya çok aşırı derecede bağımlı olduğu için ben çok bunaldım ve sıkıldım bi ara mememi kesmeyi falan düşündüm o derece ama şimdi artık hormonlardan mı ne hiç kesemicekmişim gibi geliyo kesersem aramızdaki bağ kopucak benden uzaklaşıcak beni eskisi kadar sevmicekmiş gibi geliyo eee kardeşi doğuncada görücek onu emzirdiğimi bu sefer içinde burukluk ne bileyim psikolojisini etkiliycek bişey olursa diye kendimi yiyip bitiriyorum sizler bişey söyleyin lütfen ne yapayım