Merhabalar bebeğim 4 ay 25 günlük. Sütüm azaldı artık bebeğime yeterli gelmiyor .Ama bebeğim biberon tutamıyor ağzında çiğniyor çok denedim olmuyor kaşık biberon aldık onda da tükürüyor kaşıkla vermeye çalışıyorum o da olmuyor artık nasıl besleyeceğimi bilmiyorum ne yapmam lazım.(avent ,nuk, wee,..)biberonların hepsini denedim ama olmuyor .Yardım ?