homosapiens Eloo005 kaç yaşında bebegınız haftada 2 gün balık tüketmıyorsa 1 yaşından sonra verılıyor
Aslanannesi2 Eloo005 1 yaşına yeni girdi balığı denemedik hiç kışa doğru fırında deneyip vereceğim inşallah sever
Eloo005 ikizerkekannesi bi sorun oldu mu acaba verilebilir mi hergün bize sağlık ocağından verebilirsiniz hergün dediler
ikizerkekannesi Eloo005 yok hiç sorun olmadı bütün kış kullandım hatta dün aldım kış geliyor diye gene başladım
eylul19 Eloo005 13 aylıkken basladık doktorumjz gun asırı olarak 2,5 ml vermemı soyledı.bızde kabızlık gıbı bırsey oldu kullandıgımızdan snra .ondan oldu sanırım bır kac zamandır vermiyorum