annelif Bebeğim asilarini sabah oldu ateslenmedi ama 48-72 saat icinde yukselebilirmis kac saatte hir olcmeliyim geceleri gundu kontrol ederim ama
05072022 Bizim o gün akşam 9.30 çıkmıştı bebeğe göre değişir 4. Ay aşısında ise sabah oldu devamli takip edin iyi olur
Piiiiiinaar Ben aklıma geldikçe olcmustum ateşini. Gecede eşim ile nöbet tutmuştum. Ne olur ne olmaz diye ölçtük sürekli
05072022 annelif uyumadan önce ateş düşürücü verirsin ne olur ne olmaz diye öyle yaptım ben sabah tekrar ateşi vardı bir daha verdim daha sonra çıkmadı zaten
Mminigimm Bizimkinde hiç ateş yapmadı arada bakıyorum ama 2 aylıktada olmadı 4 aylık bugün oldu yine çıkmadı çok şükür ateş olacak diye bi şart yok arada kontrol edin yeter