Selam kızlar ,biz 1 aylık olduk bu süre ixinde hem mama hem emzirme olarak gittik ama kilosuna bakarak dedi ki doktor mamayı bırak iki gündür bıraktım ama çocuğum çok uyuyor bu sefer sanki böyle halsiz kalmış çok iş yapmis gibi yatıyor. Emziriyorum sık sık ama o kadar kısa ki emme süresi hemen uykuya dalıyor. Çişli bez sayısı 3 bugün. Hafta sonuna kadar bu şekilde takibini yapicam ama ne olursa sütümün yetmediğini anlarım sizce. Doktor bırak dedi ona guveberk bıraktım ama içim de hiç rahat değil. Naisl bir yol izlesem