ayseealyaa kızlar gobek bagımız düştü orası enfeksıyon kapmaması ıcın napmam gerke tecrubelerınıze ıhtıyacım var
Aezgi Sprey veriyolar staril olsun diye kullanmısmıydınız hastaneden cıkarken doktor yazıyor zaten düşmüş enfeksyon kapmaz
ayseealyaa Aezgi evet onu kuallandım devam edıcekmıyum ona sımdı gobegının ıcınde bole bırsey var o ne olcak acaba
ayseealyaa Masumkelebek enfeksıyon felan kapmaz dımı bu verdıkleri sprey kullanmaya devam edıcekmıyım acaba
Sukrank Canım ben göbegi düşmeden önce steril sprey kullanıyordum düştükten sonra kullanmadım ama bir süre suya değmeyecek enfeksiyon kapmayacak cisi falan degmemesi için gazlı bez koydum kuru kalmasi için