Norveckizi Aniden sıçrıyor memeden çekiliyor o sicrayisla Bı anda konuşmaya başladığım için mi oluyor niye bu kadar şiddetli korkuyor ki diye aklıma takildi Sizin bebislerinizde de böyle oluyor mu ? Benim bebek 35 günlük bu arada
Tazeanne0650 Norveckizi gözü açık olsa da dalmış oluyordur sesinizle irkilip korkuyordur artık seslere yavaş yavaş daha tepkili oluyorlar 😊
Felfena Norveckizi benim kızım 5.5 aylık aynı şekilde ama başlarda öyle değildi. Algılar açıldıkça böyle oldu 3.5 aydan sonra falan yani
Felfena Norveckizi alışacak diye düşünüyorum bizden daha açıklar şu an dış dünyaya daha iyi işitiyorlar muhtemelen ondan