bdemirhas_ Kızım bugün 2 ayını bitirdi, doktor kontrolünde kilosu sınırda olduğu için mama vermemi söyledi, hangi markayı önerirsiniz ?
Mcnkarsel bdemirhas_ 2,5 ay nerdeyse sadece mamayla beslendi bebeğim. Evolvia kullandık hep. Kilosu hep iyiydi cok sükür. Gaz,kabızlık sorunu da olmadı
PrensesZeynep bdemirhas_ ben kızima sma optipro kullandım çokta memnun kaldım kabızlık yada gaz yapmadı