Bugün 4. Ay aşımızı olduk akşam üstü ateşlenmeye başladı 2 buçuk saat falan oldu 38 den düşmüyor ateşi kaç olursa hastaneye gitmeliyim şu an gitsem mi bilmiyorum ebe aşı ateş yapabilir demişti parol verdim 2 saat arayla 2 kere sirkeli su yaptım başına kattım şu an me yapabilirim başka tecrübeli anneler yardım edebilir mi