Kızlar oğlum 9. Ayına girdi bugün hala diş yok salyalar aylar önce başladı eller hep ağzında ama asla bir belirti yok. Geçen haftalarda 2 haftalık bir ishal dönemi geçirdi. Saat başı bazen yarım saatte bir kaka yaptığı bir dönemdi. Doktoru diş geliyor ondan dedi ama diş hala yoook 🤭 ay artık çıkarsa da kurtulsak hepimiz ya 😊