Cansu08 benim bebede oyle malesef uykusuda hic yoktu ne gece ne gunduz simdi 7bucuk aylik uykulari duzeldi ama uyanik oldugu her an iiggghh miiihhh piihh modunda malesef 🤷♀️ bazen bende cok bunaliyorum ama alisiyor insan baslardaki gibi kendimi harap etmiyorum saldim 😂