Iyi akşamlar arkadaşlar.. benim oglum 3.5 yaşında ama biraz gelişimi geriden geliyor konuşuyor ama uzun akışkan konuşmuyor dil terapistine gittik rehabilitasyon a rapor alınması gerekiyormuş çözger raporu doktorlardan geçecekmiş imzalıyorlarmis hepsi benim anlamadığım nasil çıkarıyor lar bu raporu yani öyle engelli raporu alacak bi durumu yok