4 ay önce sezeryan oldum 10 gun önce dikiskerimin altında sivilce gibi birşey vardı dikis le alakası yoktu biraz altindaydi sıktım sivilce die ama su an o yerin tam üzeri şişmiş kizarmis dikisin üzerinde hemde içerisinden sıvı geliyor çok korktm neden acaba yarn hemen acile gidicem 4 ay oldu iyilesmemis midir ki