İlk 2 ay ben de silikon uç ile emzirdim. Bebek güçsüz oluyor, memeler de dolu ve sert olunca uç iyice içine çöküyor. Zamanla memeler yumuşuyor, bebek güçleniyor ve kavramayı öğreniyor. 2. aydan sonra o da ben de öğrendik, silikon uç kullanmıyoruz artık. Herkesin yazdığı gibi pes etmeyin, sabırla deneyin hep 🤗