Arkadaşlar bebeğim gazdan enemiyordu hiç 20 gündür mama destekli emzşrdim ama mamaya alışmadan ve biberonu iyice öğrenmeden mamayı bırakmak istiyorum ve bebeğim sol göğsümü emerken sağ göğsümü istemiyor kasılıp kalıyor sanırım gazdan nasıl sağ göğsümü kabul ettirebilirim ama solu çok rahat emiyor ????