Esraelzan benimde ilk oğlumu emzirirken olmuştu eğer yeniyse tırnak altına pamuk sokarak tırnağın batması engellenebiliyor ama benimki ilerlemiş ve iltihapliydi birisi geçerken dokununca bile acısı içime oturuyordu resmen ve doktora gittiğimde genel cerraha yönlendirdi zira cerrahi işlemle temizlediler ve emzirirken kullanabileceğim bir antibiyotik yazdilar çok şükür sonrasında kurtuldum,eğer iltihapliysa doktora gitmenizi oneririm inanın tirnak batarken çekilen acinin yanında cerrahi işlemin lafı bile olmuyor yani 😌