Hanımlar herkese merhaba oğlum tam 26 aylık 5 gün sonra 27 aylık olacak . Ve şükür konuşmaya başladı . Çocuğu konuşmayan ve sürekli bir anda açılacak cümlesini duyan annelere sesleniyorum . Bizde öyle olmadı . 2 yaşına kadar konuşmamasını çok takmadım küçük dedim ama 2 yaşından sonra hala cümle kurmayınca başladım araştırmaya. Doktorumuz kreş dedi ama yaşı küçük diye hafta da 3 gün İstanbul Başak şehirde oyun gurubuna götürdüm . 3 saat bensiz oyun oynadı . Ve inanın ki çocuğumun dili açıldı . Şuan da hala devam ediyorum . Okadar çok açıldı ki çocuk 2 ayda cümle kurmaya başladı . Tek ihtiyacı akranmış . Çok çok memnunum Bebesi konuşmayan anneler mutlaka bir oyun gurubuna götürmenizi tavsiye ederim . Hepinizi öpüyorum