11 aylik kizim 1 saniye ile kaybolmamla nasil oraya ulastigini anlamadim icinde dort tane boncuk vardi lakin 1 boncuk yok yerlere saga sola kac kere baktim ama yok bulamadim sanirim yuttu basina gelen var mi boncuk gozukur mu rontgen filan cektirsem yada bi gun beklemeli miyim kakasinda cikar mi akil verin litfen