Kızlar kızım 2 yaş 6 aylık çok şükür Rabbime maşallah zor bir çocuk olmadı hiç bebekliginden beri akşam hep 8:30 da uyur gece uyanmaz sabah 7:30 8 de uyanır gündüz uykularını uyur direnmez söz dinler akıllıdır eşim 2. Çocuğu çok istiyor ama biz kızımızı çok simarttik yani şöyle diyim çok el üstünde tuttuk her dediğini yaptık ama bir kardesi olursa çok kıskanır hasta olur diye çok korkuyorum sizce şuan 2. Çocuk fikri doğru bir karar mi Allah’ın izniyle tutsa bile doğana kadar kızım 3.5 yaşında olur ama ben 9 ay boyunca istifra ettim doğumdan 2 saat sonra iç kanama geçirip tekrar dikişlerin açıldı ameliyata alındım o yüzden de biraz korkuyorum