AsellSeyma Kızlar 3 martta dogum yaptım 40 cıktıktan sonra bidaha adet görmedım varmı aynı durumu yasayan adet söktürücü kullanan
CizerBirAnne AsellSeyma 5 martta doğum yaptım hala yok bende de. 1 yıla kadar normal dedikleri için herhangi bir şey kullanma gereği duymadım. Kullanacaksanız da doktora danışıp öyle kullanın bence.
Wanderlust AsellSeyma 11.ayda oldum arkadasim 15.ayda olmustu 1 yila kadar olmamak normal zaten birsey kullanmaniza gerek yok herkesin kendine has ne zaman olucagi bekliceksiniz daha siz de 1 yil