Bizde de olmuştu bebeğim her emmeden sonra kaka yapıyordu bezinde ki kahverengi ve kırmızı renkli şeyler olmuştu fotoğrafını doktora gönderdim birkaç gün süt ürünü tüketmeyip takip etmemi devam ederse gelmemizi söylemişti. Süt ürünlerini kestiğimde geçti. Allerjisi varmış bebeğimin. Geçenlerde unuttum biraz mantı yedim sonra ki gün yine çocuk her emmeden sonra kaka yapar oldu