Merhaba arkadaşlar 4 gün önce uyuz tedavisine başladık 10 aylık kızımda kafa kaşıntısı vardı bizimde vücudumuzda yaralar ve çok ciddi kaşıntı doktor karışım yaptırdı 3 gün sürdük bugün banyo günümüz dün kızımın gözleri şişti ve kıpkırmızı oldu bugün banyo ettireceğim zaman farkettim ki vucüdunda baya baya kırmızı benekler olmuş bizim yaralarımız geçti kızımın vücudunda tek tük vardı tedavi sürecinde bu denli çoğalması mümkün değil 3 gündür tedavi sayesinde uyuyabildik anlamadığım karışım alerji yapmış olabilir mi gözler şişer mi böyle döküntü yapar mı bide uyuzun gittiğini nasıl anlıyoruz