Vera27 Paylaşmıyorum , göstermeyi uygun bulmuyorum… daha sabi sübyan cunki iyi veya kötü bir çok kişinin gözünün değmesini bile istemiyorum… hatta hep derim “Bazı Şeyler Öyle Değerlidir Ki; Gostermeye Bile Kiyamazsın…” hayat akışında denk düşer oturur kalkarız görüyorlar görecekler elbet o ayrı ama fotoğrafını koymuyorum… onun dünyasını ayrı tutuyorum… görse ne olur bir maşallah mi diyecekler görmeseler daha hayırlı… bu (benim) fikrim ❣🌱🙏🏻