bet06 Ben kod aşamasında çalışmıyorum, yaratıcı ekipteyim, içeriğini üretiyorum, görsellerin belirlenmesi, oyun içi mekanizmaların fikirleri, oyun içinde nasıl anlaşılır şekilde gösterileceği, geliştirmelerin testleri, oyuncu geri bildirimlerinin takibi vs. gibi şeyler. Sonra analiz ekibi oyun içi verilerin, balansın ayarını yapar. Sanat ekibi, içerik ve analiz ekibinin fikirlerini görsele döker, yazılımcılar da kodlar. Ama kodlamak yetmez sürekli sorun oluşur ve çözüm sunmaları gerekir. En kaba şekliyle böyle ilerler. Ekipsiz, para kazandırabilecek oyun şu an biraz zor, bir 5 sene önce amatör oyunların tutma şansı daha yüksekti.