Arkadaşlar kızıma eğitmen tuttum pazartesi başladık ama kaç gündür şidddetli ağlamaları azalmıyo aksine artıyo bende ağlatmak istemiyorum. Her ağladığımda sakinleşmezse molaya çıkaralım geri dönelim diyor eğitmen. Bu şekilde yapıp sonuç alabilen oldu mu? Ya da farklı deneyimi olan varsa paylaşabilir mi lütfen? Aşırı ağlıyor önceden memede uyuyan bir çocuktu ama çocuk sakinleşmeksizin krize girmiş gibi ağlıyor napacağım bilmiyorum