Yagmuryy 21 aylık olmasına 1 hafta kaldı. Ben birkaç haftadır azaltarak kesmeye çalışıyorum. Şimdi sadece sabah uyanınca emiyor onu da bırakacağım birkaç güne çünkü kademeli ilerledik hep. Harika oldu.bence ideali zaten 1,5 yaş. 2 yaşında zaten her bakımdan zorlanıyor psikolojileri bebeklerin.