Merhaba güzel anneler henüz 13 günlük hamileyim emzirme sonrasında gümüş kapak kullanmama rağmen meme uçlarımda ki kızarıklık ve hassasiyet aşırı derecede artmış durumda emzirirkende acı duymaya başladım. Lansinohun kremini deneyip memnun kalanlar var mı yara olmasından korkuyorum 😧