Kızlar merhaba ben çalışıyorum ve 13 gün önce doğum yaptım doğum raporu yatmış ama internette baktığımda en az 12 bin TL yatacağı yazıyor ancak ben asgari ücret üzeri almama rağmen 8 bin civarı yatmış sizce devamı yatar mı yoksa bu kadar mı alanlar bilgi verebılır mı