Okul için servıse yazdırmayı dusunuyırum. Ama havalar ısınınca yıne kendım gotrmek ıstıyorum. Mesela marta kadar dıyelım. Oyle bı hakkım oluyor mu. Yoksa kaydedınce hazırana kadar mı devam etmesı gerekıyor. 1 km mesafe ıcın 850 tl ıstıyorlar. Sızın ucretlerınız ne kadar ?