Cly01 benimde oglum 14,5 aylik ben her ögünü o an yiyecegi kadar hazirliyorum diger türlü icime sinmiyor. Meyve püresi derken meyveyi kaynatiyor musunuz? Yoksa cam rende mi kullaniyorsunuz? Yani bence kaynatip blenderdan gecirmediginiz sürece gayet güzel ara ögün olur