Kızlar sezeryan kanamam 35. Gün bitmişti 40ım çıkınca da adet olmuştum yani tam emin değilim tabi ama bel kasık ağrısı yoğun kanama olunca öyle sanmışta olabilirim 7 gün sürdü bitti benim normal adet döngülerim gibi şimdi doğumumum 55. Günü bugün yine az az kan geliyor bu normal Mİ?