Aysegulygt Güzel anneler bilginizi benimle paylaşırsanız sevinirim benim bebeğim 3 aylık günde 5 kez bile kaka yapıyor özellikle beslerken direk kaka yapıyor bu bir sıkıntımı sizce
Mercan28 Aysegulygt bizimde aynı kilo alımı gayet iyi ama doktora sorucam bi daha gittiğimde bekliyim burda cevap veren olursa
Sule34 Aysegulygt benm oğlum şuan 7.5 aylık 20 gün öncesine kadar her beslenme sonrası gece dahi yapardı,şuan düzene girdi günde 2 yada 3 kere yapıyor bence zamanla düzene giriyor
Simayelisa Aysegulygt benim kızım da 2 buçuk aylık günde bazen 6-7 kez yaptığı oluyor 🤭🤭 pazartesi günü genel bı kontrole gideceğiz bende sorarım buraya tekrar yazarım
Mminigimm Doktora sormuştum sıvı kaybı yapar mı zararlı mı diye günde 4-5 sıkıntı değil bebek için demişti
Cansuumom Aysegulygt benim kizim 5 aylik hala gunde 4-5 kere kaka yapiyor. Doktora sordum sadece anne sütü alan bebeklerde normal endişe etmeyin dedi. Ek gidaya gecince azalcak zaten kaka sayisi dedi.