Nisakusum Ateşi çıkıyor burnu tıkanıyor bı bı akiyor nefesi hırıltılı huzursz iştahsız. Evde sadece calpol var ne onerirsinz başka ne yapabilirim
Zeynep-125 Nisakusum 5 ay 21 günlük aynı doktora gittim iğne yaptılar kusması vardı ilaç yazdı calpol iki ayrı fitil verdi. Hiç bişey yemiyor sdce beni emiyor oda tek göğsüm😐
Bimgirlilkay Fizyolojik serum ile burnunu temizle internette gösteriliyor yada doktora git o gösterir ilaç falan vermenize gerek yok hasta olmadığı zamanlar da yaparsanız çoxuk hasta olmaz kolay kolay ateşi yoksa ilaç vermeyin 😘💕
Bimgirlilkay Ateş düşürmek için de ateş düşürücü 2 çeşit alın 4 saate bir sırayla verin Calpol verdiyseniz 4 saat sonra diğerini verin