Zeynepduru112 Alkış yapıyo sadece 😝 Bye bye yapmıyo. Koltuktan tutunarak kalkıyo. İlginç bi şekilde sürekli annenne diyo çünkü annennesi bakıyo 😂 bi ara alooo alooo diyodu. Anne de diyo tabi. Onun dışında kendi kendine sürekli söyleniyo ama hiç bişey anlamıyorum 😂 tak çıkar yaptığını da görmedim. Sepeti falan boşaltıyo. Biberonunu da canı isterse gayet güzel tutuyo. Bu aralar ellerini inceliyo, her an bye bye yapabilir 😝 benimki erkek bu arada 10 gün sonra falan yaşına giriyo.