Merhabalar kızlar. Hamileyken saçımı hiç boyatmadim, emziriyorum, 5 buçuk aylık oldu bebeğim artık boyatmak istiyorum saçlarımı artık. Kuaförde ağır açıcılarla değil de evde koleston naturel ile boyuyordum zaten onla boyayacağim. Siz boya yaptırdınız mi saçlarınıza? Kaçıncı ayda? Ne marka?