36 haftalık hamileyim. Bugün ultrason çekindik ve doktor karnının geniş olduğunu çok şeker tükettiğimi söyledi. 38. Haftaya tekrar randevu verdi ve eğer büyüme devam ederse suni sancı ile bebeği alacaklarmış. Bir hafta önden gidiyor bebeğim. Başına böyle bir durum gelen oldu mu? Almalarına izin vermeli miyim? Kilosu biraz fazla diye hemen doğumu istiyorlar doktorlar. Doğumu başlatacak kadar önemli bir durum mu bilgisi olan yazarsa sevinirim.