Yaklaşık 3 hafta önce grip oldum vücut kırgınlığı geçti ama öksürük geçmiyor krize giriyorum hatta o kadar çok öksürüyorum ki kusuyorum, idrar kaçırıyorum
Doktora gidiyorum hep aynı ilaçları verip yolluyorlar
Koca karı ilacı olarak bildiğiniz bişey var mı öksürüğü kesen.. yoksa öldürecek bu öksürük beni