Merhaba arkadaşlar ben yurt dışında küçük bir yerde yaşıyorum oğlum 1,5 yaşında şükür göz teması iyi ismine bazen bakıyor bazen bakmıyor parka çocukları izler ama onlar oynamaz oyuncaklar oynar çok az taklit yeteneği var alkış yapabiliyor ama bay bay öpücük yapmıyor şarkı söyleyince Güler ce ee oyunu sever mesala ben içeri girince fark edip izler takip eder çok fazla ağlamaz ama insanlarla iletişimi çok az belki yanlız büyüdüğü içindir tv izleyince ellerini sıkar anni ba ba diye konuşuyor sadece yürüyor yani bazı hareketleri evet olabilir diyorum bazen yok çok şükür herşeyi iyi abartıyorum diyorum çok kararsız kaldım