Herkese merhaba💕 benim 14 aylık kızım var ve ekim ayında yeni bebeğimiz doğacak😍 ama bebek arabası olayını hala çözemedik. Kızım travel sistem kullanıyor zaten o tek başına çok zor taşınıyor. Asansörüm yok ve ortak alana eşya bırakmak yasak. Yaşları yakın olan anneler siz nasıl çözdünüz bu işi. Yardımcı olursanız çok seviniriz doğuma da çok az kaldı, eksikleri tamamlamak istiyoruz. Bebeğin ayağında problem olduğu için uzun süreli kanguru kullanımı yasak. 14 aylık olan bebeğimde ağır o yüzden kanguru olayını yapamıyoruz öneri gelirse eklemek istedim 💕 teşekkür ederim.