Burcekus Bebeğim 1 aylık oldu bir kaç gündür meme ağzında olmasına rağmen bir anda sanki meme yokmuş gibi ağlamaya başlıyor kavrayana kadar sonra biraz susup tekrar başlıyor ağlamaya sebebi ne olabilir acaba ?
Norveckizi Burcekus ay bugün bende cildiracaktim hep öyle yaptı Meme ağzında ve memeyi arıyor birde Veriyorum tutamiyor filan o an İlginç oluyor Sizinde aynı şekil mi
Y6_ Bnm ki de 2 aylık memede kavga ediyor resmen ağlıyor emiyor uyuyacak uyuyamıyor ne oluyor anlamıyorum çığlık çığlığa durmuyor
YigtnAnnesi Aynisini yaşadım memede hep ağlıyordu gazi çoktub8 aylik oldu zaman çabuk geciyor sabredin
Busra2835 Benim kızım 2 aylık sizin dediğiniz gibi yaptığında genelde kakasını yapmak için kıvranıyor ya da gazı oluyor
Yarenventolin Burcekus bizde de aynı sıkıntı vardı gazı çok olduğunda bir de 1,5 2 saatten fazla uyanık kaldığında uyumak için ağlıyordu emerken
Norveckizi Yarenventolin uyusun o zaman 😂nedir bu inatlari Kim tutuo onları 😂uyumak için aglamasi gereken bizleriz .bizi tutan bisey var sonuçta 😂
Mustafam-elifim Burcekus meme deliklerin açık oldugundan tazzikli süt inişi oluyor bebekte hakkından gelemiyor ben yaşıyorum o sorunu göğüs ucuyla dene bn onla çözüm buldum
1morportakal Burcekus Benimki de yapıyor bunu bazen aniden giren gaz sancısından yapıyor bazen de karnı tok olduğu halde uykuya dalamadığı için. 1 ay 3 günlük bebeğim bu arada