Sebile Kızlar 4 ay 20 günlük bebeğim iki üç gündür uyuyamıyor . Esniyor çok uykusu oluyor ama uyuyamıyor. Beşiğinde 1 saat salladığımı bilirim öyle yatıyor içinde uyumuyor anlamadım niye böyle yapıyor ?
Sebile arzuuu aslında ninniye alıştırdık ama şuan ninnide fayda etmiyor . Hani öyle ağlamıyor sızlanmıyor ama uyuyamıyorda öyle yatağın işinde hem esneyip hem kendi kendine oynuyor 😊
Cemremmmmm Sebile ağlamıyorsa sorun yok uykuya ihtiyacı yoktur bence.bırak ses etme yatakta yatsın kendi kendine sallamada.otuncaklarını as beşiğinin kenarına.onları yakalıcam incelecek diye uğraşırken yorulup uyur kendiliğinden.