Merhaba arkadaşlar bebeğim 4 aylık bugün sabah kalktığında öksürüyordu burnu tıkanmış şükür ateşi yok ama bu kadar küçük bebek hasta olunca napıyoruz ya atesi olsa hemen hastaneye götürürdüm ama ağrı kesici ateş düşürücü den baska bisey de verilmiyomus galiba geçen de biraz öksürüyordu doktora gittim önemli değil bu dedi ateş-i filan olmayinca siz neler yapıyorsunuz bebeğiniz hastalandiginda