Kuzus1 çok şükür geçti canım 12 günlük olduk 3 gündür normale döndüm ağlama krizlerim gitti , alalh yardımcın olsun gerçekten çok kötü bi durum tam birini büyüttüm rahatladım derken 2. De aynı başa döndüm bide Hollanda dayım annemden uzakta baya etkiledi bu süreç beni psikolojik olarak hala diyorum nasıl büyüteceğim zaman geçmiyor gibi sanki ama ilk günlere göre daha iyiyim umarım sende en kısa zamanda kendini iyi hissedersin canım alalh yardımcımız olsun anne olmak kadın olmak çok zor gerçekten