Kızlar bize süt alerjisi demişlerdi ben 2 hafta falan çok düzenli bir şekilde paketli gıda hiç tüketmeyerek diyet yaptım ve o şekilde sütümü verdim ama kakası düzelmedi bir de emzirmeyi bırakarak denemek istedim zaten mama içiyordu hep ben arada sadece sağıp veriyordum, onu kestim 2-3 gündür ve bugün yine mukuslu kaka yaptı. Yani alerji hariç ne olabilir mukuslu kaka belirtisi nedir? Yeşil, katı değil ama sulu da değil mukuslu gürültülü olmayan şekilde yaptı. Önceden gürültülü yapıyordu hemen anlıyordum kaka yaptığını şimdi altını alırken fark ediyorum yada kokudan, var mı bu şekilde olan yada başka ne olabilir alerji hariç