3,5 yasimda ki Oğlum resmen yerimde duramıyor gören herkes diyor bu galiba hiperaktif yemek yerken her tarafı oynuyor telefonla oynarken kaç kez kalkıyor boyama vs yaparken yerimde odaklanmıyor bi oyuncakla dahi oturup 5 dk dahi oynamaz evim içinde her dk dolanıyor daha bas edemez oldum dışarda zaten hiç bas olmuyor bu durumlar ilgili yaşayan var mı doktora giden ve bu durumda doktorlar napıyor artık cidden mi doktor getirmek istiyorum büyüdükçe düzelir dedikçe daha ilerliyor bu durum