dilaradh Saatlerce hiç meme aradığı yok, ben teklif edince de iki dk emip birakiyor . Hali keyfi de yerinde yani hiç oralı değil, bunun sebebi nedir normal mi çok üzülüyorum kilo alamicak sütüm azalicak diye
Venusum dilaradh bnmde aynisi arti meme hic istemiyor hani doydu desem oda degl imkansz doymasi. Arkasına mama verdm 120 cc nefes almadan yedi asiri uzuldm memeyi birakiyor sanrm
Betul-08 dilaradh 3 aylık bebeğim ilk zamanlar meme delisiydi şimdi git gide azaldı çünkü etrafı keşfediyorlar bende zorla veriyorum memeyi
dilaradh Venusum bebekler karnı tok olsa da versen içer ben mama vermiyorum sütümün son damlasına kadar, doktor ver diyene kadar da vermeyi düşünmüyorum
dilaradh Venusum bide postlarinizi okudum zaten meme ve mama gidiyormussunuz, aynı durumda değiliz aynı durumdaymisiz gibi yorum yapmanız yanlis olmus
Venusum dilaradh suan yorumunuz karşısında soktaym ne kadar kotu kalplisinz.szde sadece meme diye belirmemssnz bnde çözüm arıyorum bu duruma zaten ona istinaden yazdm meme mama gittiğimi gizlemiyorum ki sizin baslginizi görünce dedim tek değilmişim bnm bebegm de az emiyor cunku emmedigini bildiğim içinde mama weriyorum ki başından beri de veriyorum keske bunu yazp bni üzmek yerine sizde sadece meme mi deseydinz vaktm olup sizin eski postlarinizi okuyamdm çünkü birde ust yorumuzda dr diyene kadar demisnnz bm size mama werin demedm ki durumumdan bahsettim.ki bu duruma çok üzülüp gunlerdir çözüm arıyorum burda da sorsaydınz size mama meme gidiyorum derdm zaten
ozlemtsd dilaradh Şuan 2 aylık sadece 1 ay emdi oda zorla yqni🥹 emzirme danışmanına bile gittim oda işe yaramadı kadın şaşırdı bile hatta kaç yıllık mesleğimde böyle bişey görmedim dedi🥹 bende çok üzüldüm çok ağladım ama emmedi işte napayım 🥹
dilaradh Venusum ben seni üzmek için söylemedim bunu aksine ben üzüldüm senin yorumunu görünce sonra da postlarini okuyunca dedim yani aynı durumda değiliz ki neden böyle iyice modumu düşürecek birşey yazdı
Gizemlina26 Bizde aynı durumdayız ve 5 aylığız ben vermezsem kendi istediği yok kilo alımı da yavaşladı bu ay
Venusum dilaradh bn sadece meme weriyorum diip gecebilirdnz yaklasiminz cok yanls birazda tabi niyet meselesi
dilaradh Gizemlina26 benimkide 3 aylıktan 4 aylık olana kadar 500 gram almıştı , 4 ten beşe kadar da 500 600 arası aldı