Arkadaslar bebegim 2 ay 7 gunluk cokta gazli bir bebek ben cocugu yatirirken sirt ustu yatiramiyorum normal zamanda ellerinden cok irkiliyo hareket ettigi icin ve gaz sancisida vuruyo ikisinden birinden 2 dk sonra uyaniyo kundakta yapamiyorum bu sefer cikartmak icin ugrasirken uyaniyo gece mememde yan sekilde yatiyo ama gun icinde sirt ustu uyutmak istiyorum ayni seyi yasayan varmi buna nasil cozum bulucaz yuzustu yatiyorum ondada basinda olmak zorundayim surekli ya yan yatirmak istiyorum yada sirt ustu