Neslihan-55 Ozgeeeeeeeee17 evet biz 4 aylıktık doktor bize de dedi ama çok önemli olmadığını bebeklerin kalbinde böyle bişey olabileceğini söyledi 5 aylıkken geçti geçici bir durum demişti ay ay kontrol etti bir sıkıntı görmedi görürse bebek ekosu yapıyorlar zaten
Ozgeeeeeeeee17 Neslihan-55 inşallah sıkıntı olmaz bizde 6aylığız bugün dedi çocuk kardiyolojisine yönlendirdi
Neslihan-55 Ozgeeeeeeeee17 normalde 6.ayina kadar geçiyormuş kimi çocuğun gelişimine göre geçmesi zaman aliyormus inşallah geçer sağlıklı sonuçlar alırsınız